" a life is a journey..."

" a life is a journey..."

Wednesday, July 20, 2016

ANTOLOGI CERPEN 2016




ASSALAMUALAIKUM..

Saya adalah salah seorang penulis cerpen dalam ANUGERAH. 
Buku ini menghimpunkan cerpen-cerpen yang touching. 

Ada sesiapa mahu dapatkan buku ini daripada saya bersama Signature?




ANUGERAH
( Antologi CERPEN 'TOUCHING' )
( 256 muka surat) 
 2016 ( CETAKAN PERTAMA) 

Harga jualan buku ini ialah RM25. 



Apa Kata Penerbit?

ANUGERAH
Antologi Cerpen Touching

Menghimpunkan 22 buah cerpen yang menyentuh hati berkenaan isu-isu kekeluargaan.
Komen penerbit:
Saya sendiri menyunting semua cerpen daripada 22 orang penulis berbakat dalam antologi ini. Setiap cerpen meninggalkan emosi dan perasaan yang tersendiri.
Hati kelelakian saya terusik dengan cerpen-cerpen yang sangat menyentuh perasaan. Nak nangis, bimbang orang nampak. Kaver ajelah. Hah!
Saya jamin, korang akan touching.
Sama macam korang menonton filem Bajranji Bhaijaan.





















ehhh....KEJAP...


antologi baru penatimur
bakal terbit november 2016





BUKU COMBO (2 BUAH)
hanya RM 50 sahaja
( termasuk postage)

Bagi tempahan terus melalui PENATIMUR
anda akan mendapat  
free gift notebook + sebatang pen cute
 bagi tempahan 50 pcs yang pertama. 
So, siapa cepat dia dapat..



BUKU-BUKU MENARIK YANG HARUS DIMILIKI:


SENARAI BUKU:
1- ROUTE TO.......RM 20.00
2. TOUCH KILL......RM 17.00
3. SARKAS I.......RM 25.00
4. SARKAS II ......RM 25.00
5. ANUGERAH ......RM 25.00
6. AKHIRNYA AKU.....RM 25.00
7. SRIKANDI AGUNG.....RM 25.00
8. IMAM TULANG RUSUK ( DAIM) .....RM 25.00
9. MENYINGKAP TABIR.....RM 25.00
10. BAYANG....RM 25.00





untuk tempahan boleh email:
nora_cna@yahoo.com
(penatimur)

@

fb: dmomenapp
fanpage: dmomenapparel
instagram: dmomenapparel

No comments: